Szabinapló 1. nap

Ma az első teljes szabadnapra ébredtem, jó volt arra gondolni, hogy van belőle még bőven. Ehhez képest a hangulatom elég hullámzó volt, de a nap végére visszatért az egyensúlyom. Nézzük, mi volt ma:

- edzés a legkedvesebb tesómmal - már másodszor a héten! - futás, bicaj, taposás, szauna: feltöltődés,
- kalapban a városban,
- futás közben a National Geographic egyik filmjét néztem, kezdem azt gondolni, hogy bejönnek ezek a természetfilmek,
- tésztasaláta: az egyik legjobb kaja a nyári napokon,
- megvan az új bőröndöm: csodaszép kék, könnyű és tágas, jó arra gondolni, hogy vajon milyen helyekre fog eljutni,
- hőség, hőség, hőség - a hévezés katasztrófa, de volt itthon házi jégkrém, erre lenne szükség: http://manzardcafe.blog.hu/2013/07/27/igy_nezunk_ki_nyakon_ontve#more5411845
- citromos hideg víz ipari mennyiségben,
- küzdelem a magánnyal és a hiányérzettel,
- kedves baráti segítség,
- beindult az ötletbörze a fejemben, segít pl: http://www.urban-eve.hu/2012/06/29/nyaralj-otthon/
- a nap végére egy egyszerű kis amerikai film erősítette meg igazán a hitem.

A nap idézete:
"Henry Ford szerint a merész emberek bátorságukat abból merí­tik, hogy szembeszállnak a félelemmel, a kishitűséggel — ahelyett, hogy elfutnának előle. Neked is meg kell tanulnod, hogy így csele­kedj. Becsületesen nézz szembe kétségeiddel, és tedd fel a kérdést:
„Én vagyok erősebb náluk, vagy ők erősebbek nálam?"
Azután vágd csak zsebre őket"



Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések