Pénteki ez+az

Tudom, hogy tele van vele már az internet, de szerintem annyira kedves, hogy érdemes mindenkinek látni, mert nem lehet elégszer szembesülni azzal, hogy csak rajtunk múlik, hogy töltjük ki az életünket.


Sok do-it-yourself oldalon lehet találkozni a lufi segítségével készített lámpabúrákkal. Én ezt a változatot eddig nem láttam, őszies levelekből készíthető ugyanezzel a technikával tartó. Remek hangulatelem lehet!


Bár még nincs gyermekem, de nagyon szeretem az írásait a gyermeknevelésről. Annyira hitelesnek és igazinak érzem, és szeretném majd a gyakorlatban is kipróbálni a tanácsait. Az Nlcafe írásából egy kicsit többet megtudhatunk róla, az emberről is.


A hét vörösszőnyeges eseménye volt a Velencei Filmfesztivál. A hírességek közül szerintem kiragyogott Judy Dench, aki egyéniségével, egyszerűségével és eleganciájával gyönyörű ellenpólusa a mindig húsz éves külsőre vágyó celebvilágnak.


És egy kis vidámság a végére: ha körülnéz az ember a városban, legtöbbször azt látja, hogy az autósok nagyobb hányada egyedül utazik. Mennyi helyet spórolhatnánk, ha ők egy ilyen apró kocsiba szállnának és így pöfögnének magukban. Vidámabb lenne az élet, az biztos!

  

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések