Mert ajándékozni igenis jó!

Biztosan mindenkinek ismerősek azok a negatív gondolatok, hogy jajj, megint itt a karácsony, a kötelező szeretet-ünnep, amikor kötelező ajándékot venni és érezni a szeretetet. 
Szerintem egyrészt nem kötelező semmi sem. A naptárt persze nem nagyon befolyásolhatjuk, de a hozzáállásunkat igen. Hiszen mi is az ajándékozás lényege? Adok valamit annak, akit szeretek. Ebben egy szó sincs a valami tárgyiasulásáról vagy értékéről. Olyan pedig nincs, hogy nem szeretsz senkit. Ha mást nem, akkor magadat! Ha magadat sem szereted, akkor az a legjobb ajándék, ha ezt elkezded megtanulni. És utána talán mással is könnyebb dolgod lesz. 
Én szeretem az ajándékokat, még akkor is, ha időnként kínban vagyok, hogy mivel is tudok örömöt szerezni. Ennél már csak a csomagolást szeretem jobban, ami szerencsére az ajándéktáskák tömeges elterjedése ellenére sem veszett még ki. Akik hozzám hasonlóan régimódiak, értékelni fogják az újabb ötleteket.










Megjegyzések

Népszerű bejegyzések