Pénteki ez+az

Ez a hét nekem egy kicsit uborkaszezonos volt, de egy-két érdekességet találtam.

Fonte delle Foglie neve nem biztos, hogy sokaknak ismerős. Ez Frances Mayes másik toszkán háza, amit megvásárolt és felújított Eddel. Most bekukkanthatunk a belsejébe is!
http://www.latimes.com/features/books/jacketcopy/la-et-jc-look-inside-the-tuscan-house-author-frances-mayes-restored-20130507,0,7151576.photogallery


Most már több helyen is hallottam, hogy ősszel indul a Terápia c. sorozat 2. évada. Legutóbb Udvaros Dorottyáról olvastam, hogy az egyik szereplő lesz. Már alig várom!


Aki esküvőt szervez, annak jó ötlet lehet, mindenki másnak pedig szórakoztató poén, megnézni a filmplakátok által ihletett esküvői meghívókat.


Andrew van der Merwe, tengarparti homokba írt/rajzolt kalligráfiáit akkor nézegessétek, ha egyrészt valami gyönyörűségre vágytok, másrészt elmélkedni akartok egy kicsit a szépség mulandóságáról és a gyönyör(űség) birtokolhatatlanságáról.


Ma gondjaim támadtak a mobilommal, ezért nem igazán tudtam telefonálni. Néha vicces arra gondolni, milyem is lenne az életünk a kütyünk nélkül:


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések