/Nemcsak/ Ritának

Rita barátnőm javasolta ennek a bejegyzésnek a témáját, ami tulajdonképpen egy örök érvényű probléma, a hogyan öltözködjünk otthon, hogy egyszerre legyünk csinosak és érezzük magunkat kényelmesen.
Hát... nem nevezném magam a téma szakértőjének, hiszen be kell valljam, olyan jólesik néha a mackó, főleg egy magas sarkúban, csiniben töltött fárasztó nap után. Persze ez nem mentség, én is pontosan tudom, milyen negatív következményei vannak, ha egy nő rááll erre a stílusra, főleg, ha huzamosabb ideig van otthon...
Próbáltam okosságokat találni a neten, de általában csak olyan magvas gondolatokra bukkantam, amiket magunk is tudunk. Hiszen valljuk be csajok, nem az elmélet, a gyakorlat a kérdés, nem...?!
Ezért arra jutottam, hogy inkább képekben "mondom el" az ötleteimet. A nyár persze könnyű, hiszen a rövidnaci-kistrikó-póló-nyári ruci általában még csinos is, az undok macinaci inkább 25 fok alatt szokott előkerülni. A szomorú az, hogy legutóbbi vásárlásom során kicsit ezen a szűrőn keresztül is néztem a kínálatot, de nem voltam elájulva.
Ahogy láthatjátok, szerintem az egyik irány a kényelmes pamut vagy kötött egyberuha, a másik pedig a kényelmes nadrág, felső és esetleg kardigán összeállítás. Szerintem otthon remekül hasznosíthatók a cukiskodó, mesefigurás vagy feliratos pólók, alulra pedig vagy egy kényelmes vászon vagy pamut anyagú nadrág, esetleg jóganadrág (szerintem a farmer nem igazán kényelmes), de aki bírja, az a legginssel is csinos lehet (én nem igazán szeretem).
Egy kis bizsu itt is jól jöhet (persze csak a kényelem figyelembe vételével), az ápolt haj kötelező, a diszkrét alap smink pedig ízléstől függően ajánlott (a hosszú, szép szempilla mindig szép).
A sor nem kimerítő, ezért nyugodtan bombázzatok további ötletekkel!














Megjegyzések

Népszerű bejegyzések