Recept

hagymás

gombás


A leveles tészta olyan, mint a joker a kártyában. Rendkívül sokoldalú, szinte mindenhez passzol, lehet édes és sós, és közben annyira egyszerűen kezelhető. Persze az igazi fanatikusok maguk is készíthetik, de én megelégszem a bolti változattal.
A hétvégén Dolce Vita (http://fozzunkolaszul.blogspot.com/) receptje (kakukkfüves lilahagymalepény) nyomán fogtam neki a sütésnek.
Az én változatom szerint a kiolvadt leveles tésztát kinyújtjuk úgy, hogy egy (vagy több) tepsit beborítson. A kinyújtott tésztát, mint egy festővásznat lekenjük tejföllel, amit beborítunk reszelt sajttal. A sajtra jöhet hagyma vagy gomba (de határt a lehetőségeknek csak a képzeletünk, ill. a hűtőnk tartalma szabhat). Fűszerezésnek én kakukkfüvet használtam és egy kis lestyánt. Sót a sajttól és ízléstől függően kíván. Amatőrök is bátran nekifoghatnak. Különösen ajánlott baráti-családi összejövetelekre sörkorcsolyának.

Jó étvágyat!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések