Bolt



























Mindenkinek vannak dédelgetett álmai, amiknek a megvalósítását azokra az időkre tartogatja, amikor nyer a lottón. Pedig az álmok nem szoktak megvalósíthatatlanok lenni. Ha látok valakit (mint tegnap is), akinek sikerül megvalósítania valamit, amit régóta szeretett volna, akkor az olyan, mintha én is eggyel közelebb lépnék. Mert az a fontos, hogy higgyünk benne és tegyünk érte!

Nekem az egyik ilyen álmom egy bolt. Amikor Bostonban jártam egy Anthropologie üzletben, akkor rájöttem, hogy ez az én világom. Hasonló lenne az én álomboltom is egy kis kiegészítéssel: könyvek, újságok, bizsuk, dísztárgyak, ruhák, kozmetikumok, lakberendezési tárgyak, virágok és finomságok. Persze a dolgok nem fajtánként lennének elrendezve, hanem hangulatonként pl.: romantikus, letisztult fehér reggeli, fázós kuckózós kakaós, gondtalan tengerpart, összebújós kávéházi csevegés...

Van egy oldal, ahol összegyűjtöttek néhány megvalósult álomboltot. Egyelőre - saját bolt híján - innen szemezgettem: http://myidealshop.tumblr.com/


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések