Elvonási tünetek

Azt hiszem, elvonási tüneteim vannak. Múlt héten a karácsonyra kapott könyvutalványból megvettem a Konyhakert az erkélyen c. könyvecskét, az ágyam mellett tartom Petrik Adrienn A másik kert című gyönyörű könyvét (az Asszony és háza folytatása), most pedig kezdek rákattanni a http://awaytogarden.com/ oldalra. 



Pedig még csak január eleje van. Messze még, amíg nekiállhatok benépesíteni növényekkel a kis erkélyem. Ezért úgy döntöttem, bentre koncentrálok és kicsit kényeztetem a fűtési szezont szenvedő szobanövényeket, nevelek fűszereket, és a "szakirodalom" alapján megtervezem, milyen növényeket ültessek majd nyárra. 
És persze közben álmodozom arról, hogy milyen lesz, ha majd lesz egy igazi nagy kertem... Álmodozzatok velem ás a kertész blog képeivel! 










Megjegyzések

  1. Addig is, míg lesz egy saját kerted, ismét szívesen látunk márciusban egy kis ültetésre nálunk :) (ó, de várom már én is!)

    VálaszTörlés
  2. Köszi! Mindenképpen! De egyszer majd a betakarításra is mennék!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések