Magazinképek


 



 

http://manzardcafe.blog.hu/ oldalon találkoztam Derek Gores Floridában élő művész magazinképekből összeállított kollázsaival. 
A képek nagyon megfogtak - az esztétikai és kreatív tényezőkön túl - mivel magam is nagy magazinrajongó és - gyűjtő vagyok. Ez egy régi mániám, de az utóbbi években fejlesztettem fel igazán. Már akkor imádtam a színes újságokat, amikor általános iskolában papírgyűjtéskor lehetett az érdekesebb darabokból szemezgetni. Akkoriban arról álmodoztam, hogy ha majd felnőtt leszek, mindenféle magazint előfizetek és kedvemre olvasgatom őket. Ez a vágyam maradéktalanul teljesült. A hozzám közel állók elfogadtak így, a mindig nehéz, újságokkal telepakolt táskáimmal és a lakásban fellelhető kupacokkal együtt. 
Vajon Derek a felesége magazinjaiból alkot...?

 

 

 



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések