Eat, pray, love, movie...


Már csak kettőt kell aludni, és megnézhetem a filmet: Eat, pray, love. A könyvet imádtam. Első nekifutásra letettem, mert elég furcsa volt a nyitó jelenet a nővel, aki a fürdőszobában találkozik Istennel. Ehhez, és az indiai jelenetektől való félelmemhez képest szinte befaltam az egész könyvet.


A film előzetesét először New Yorkban láttam, amikor a Szex és New York 2. részét néztük meg májusban. Teljesen odavoltam, és máig nem értem, hogy miért tartott eddig, amíg ideért hozzánk. Az is felbosszantott, hogy a könyv folytatása, a Hűség is csak most jelenik meg magyarul - nyilvánvalóan fektették és a filmbemutatóhoz időzítették a megjelenését.


De sebaj, végre kiélhetem magam, csak ezen a fránya vizsgán legyek túl. Utána legalább megjutalmazom magam Elizabeth Gilberttel....


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések